Polsat nie przegrał
- Wyszliśmy na swoje - zapewnia Telewizja Polsat, właściciel praw do transmisji Mundialu
Liczba sprzedawanych dekoderów cyfrowej platformy Polsatu spadła wprawdzie znacząco po pierwszej porażce z Koreą i po przegranej z Portugalią, ale zasadniczo nie wpłynie to na przychody Polsatu - twierdzi Piotr Nurowski, członek rady nadzorczej telewizji.
Na czas Mundialu wydłużono prace biura obsługi klienta cyfrowej platformy Polsatu, które teraz jest czynne od 7.30 do 23.30. Według informacji pracowników biura, na razie nie są przewidywane dodatkowe promocje mające zachęcić do kupna dekoderów (199 zł aktywacja plus 100 zł kaucja zwrotna) i 25 zł abonament miesięczny.
- Chociaż Polacy odpadli, prawdziwi kibice i tak będą oglądać Mundial. To głównie oni zdecydowali się na Polsat Sport i na dekodery. Masowy widz, który mógł obejrzeć mecze Polaków w TVP, nie był naszym głównym atutem - twierdzi Piort Nurowski.
Jego zdaniem, Polsat osiągnął swój cel zwiększając do ponad 300 tys. liczbę sprzedanych dekoderów, w dużej mierze dzięki Mundialowi.
Polsat zarobi też na wpływach z reklam - zwłaszcza podczas powtórek wybranych spotkań w ogólnodostępnym Polsacie 1. - Nie mamy jeszcze wyników za czerwiec, ale są o znaczące wpływy - podkreśla Piotr Nurowski.
Polsat
Dołącz do dyskusji: Polsat nie przegrał