W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 7 do 13 września 2015 roku zmniejszył się o 0,05 pkt. proc. do 12,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,48 pkt. proc. i wyniósł 11,73 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,38 proc., po wzroście o 0,56 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,83 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 43,51 proc. do 45,61 proc.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,18 pkt. proc. do 14,50 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 1,02 pkt. proc. do 13,68 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,04 proc., po wzroście o 0,92 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak do góry o 0,36 pkt. proc. do 7,97 proc.).
- 1
- 2