Drugą edycję programu „Moment prawdy” ogląda średnio 2,24 mln widzów, zapewniając telewizji Polsat, emitującej format, pozycję lidera rynku. Przed rokiem w tym paśmie stacja gromadziła mniej o 600 tys. osób.
Średni udział w rynku po trzech odcinkach nowego sezonu wynosi 20,09 proc. w grupie 4+ i 21,95 w komercyjnej grupie docelowej- wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem stacja miała w tym paśmie (czwartki 22.00 - 23.00) odpowiednio 13,48 proc. i 14,58 proc. udziału w rynku (4+i 16-49).
Polsat jest w trakcie emisji „Momentu prawdy” liderem pasma w obu grupach (4+ i 16-49). Druga pozycja z 2,06 mln widzów i 18,38 proc. udziału przypada TVN, zaś trzecia Dwójce (1,95 mln widzów i 17,35 proc. udziału).
Wśród widzów formatu dominują kobiety, mieszkańcy wsi i małych miast.
Pierwszą serię show stacja nadawała wiosną ub.r. (emisja godzinę wcześniej). Oglądało ją średnio 2,48 mln widzów, co dało Polsatowi 16,95 proc. udziału w grupie 4+ i 20,17 proc. w komercyjnej 16-49.