Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Pośród stacji na czele wśród wszystkich widzów znalazł się Polsat, a w grupach 16-49 i 16-59 nowym liderem został TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię w zeszłym tygodniu, tj. w okresie od 17 do 23 października 2016 roku, zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego odcinek z 17 października oglądało 6,23 mln widzów, co przełożyło się na 38,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugie miejsce zajął serial „Ranczo”, który 23 października na antenie Jedynki oglądało 5,32 mln widzów, co dało stacji 30,06 proc. udziału.
Podium uzupełnia pokazany tuż po „Ranczu” kolejny odcinek reality-show „Rolnik szuka żony”. Produkcję tę w Jedynce śledziło 5,13 mln widzów (31,67 proc. udziału).
Czwarty był serial „Na dobre i na złe” TVP2 (4,86 mln widzów; 30,26 proc. udziału; emisja 19 października), a pierwszą piątkę uzupełnia hitowy mecz Ligi Mistrzów pomiędzy Legią Warszawa, a Realem Madryt (4,19 mln widzów; 27 proc. udziału; 18 października).
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu były „Wiadomości” TVP1, które 23 października obejrzało 3,87 mln widzów. Z kolei najchętniej oglądane wydanie konkurencyjnych „Faktów” TVN zgromadziło 3,44 mln widzów (emisja tego samego dnia). 3,27 mln oglądających miał pokazany 21 października „Teleexpress”.
Liderem oglądalności programów typu talent-shows znalazł się kolejny odcinek nowej edycji „Mam talent!” (3,28 mln widzów; emisja 22 października w TVN; 12. pozycja w zestawieniu).
Zobacz tabelęWśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był tutaj serial „M jak miłość”, który oglądało średnio 2 mln osób (31,57 proc. udziału).
Drugie miejsce zajął mecz Legia Warszawa-Real Madryt (1,95 mln widzów; 29,96 proc. udziału), a podium uzupełnia „Rolnik szuka żony” (1,93 mln widzów; 27,26 proc. udziału).
W czołowej piątce znajdują się jeszcze serial „Na dobre i na złe” (1,56 mln; 24,37 proc.) oraz dziennik „Fakty” z 23 października br. (1,46 mln; 24,76 proc.).
Zobacz tabelę20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
Zobacz tabelę- 1
- 2