Największe tygodniki społeczne-polityczne zanotowała w sierpniu wzrost sprzedaży - rekordowy wynik Angory. Unikatowe tabelki tylko u nas.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w sierpniu 2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 186 287 egz. i była o 1,2 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugim miejscu "Wprost" (AWR Wprost) - sprzedaż wzrosła o 1 proc. - 171 329 egzemplarzy.
Pierwszą trójkę zamyka "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), którego sprzedaż wzrosła o 0,7 proc. do poziomu 156 009 egzemplarzy. Czwarty "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej) - w stosunku do sierpnia 2006 - zanotował wzrost sprzedaż o 2,9 proc. (124 907 egz.).
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i
zagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży),
wyprzedzając "Forum".
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 94 151 egz.,
zdecydowanie więcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo
Polskie).
Zobacz tabelę