Reklama 2015-10-09
6

„Podróż w dobrym stylu” blogera Mr Vintage reklamuje Škodę Superb (wideo)

Wystartowała kampania nowej wersji samochodu Škoda Superb (Volkswagen Group Polska) z udziałem blogera modowego Michała Kędziory, znanego jako Mr Vintage. Akcję, pod hasłem „Podróż w dobrym stylu”, przygotował i realizuje zespół MediaCom Beyond Advertising domu mediowego MediaCom Warszawa.

Na kampanię składa się pięć reportaży, które mają pokazać widzom, jak stać się stylowym i modnym mężczyzną. Bloger Mr Vintage odwiedza w nich pięć miejsc w Polsce nieodłącznie związanych z modą i stylem. W podróży towarzyszy mu samochód Škoda Superb.

W klipach Mr Vintage pełni rolę stylowego doradcy, który pomaga w poprawnym doborze poszczególnych elementów garderoby i wskazuje, jak o nie dbać podczas różnorodnych wyjazdów i jak troszczyć się o swój wizerunek poprzez ubiór. Ma to udowadniać, że podróż biznesowa może być ekscytująca i stylowa.

Projekt realizowany jest przez zespół Mediacom Beyond Advertising wchodzący w skład domu mediowego Mediacom Warszawa. Odpowiada on za opracowanie konceptu i realizację projektu.

Kampania jest realizowana w internecie: w serwisie i na profilach społecznościowych Škoda Polska oraz na blogu i profilach Mr Vintage.

Autor: bg

Więcej informacji: Škoda Superb, Škoda, Mr Vintage, bloger, samochody

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas