Reklama 2015-11-06
0

Podarunki radości i czerwone ciężarówki reklamują Coca-Colę na Boże Narodzenie (wideo)

Tegoroczna bożonarodzeniowa kampania reklamowa Coca-Coli będzie prowadzona pod hasłem „Podaruj radość w te Święta”. Akcja oprócz reklam obejmuje eventy z charakterystycznymi czerwonymi ciężarówkami tej marki.

Bożonarodzeniowy spot Coca-Coli trafił do emisji w telewizji w czwartek. W klipie pojawiają się Święty Mikołaj i kultowe czerwone ciężarówki, charakterystyczne dla świątecznych reklam marki, a także ludzie w codziennych sytuacjach dający sobie radość, zgodnie z hasłem kampanii: „Podaruj radość w te Święta”.

Tłem muzycznym reklamy jest nowa wersja piosenki „Cora bliżej Święta”, wykonywana przez Margaret wspólnie z finalistami „The Voice of Poland”.

W ramach akcji czerwone ciężarówki Coca-Coli odwiedzą 54 miasta w całym kraju. Ponadto w sklepach pojawią się ekspozycje z mini ciężarówkami tej marki oraz strefy z Świętym Mikołajem i Śnieżynką przy kominku.

Kampania reklamowa będzie też prowadzona w kinach, internecie oraz na outdoorze (m.in. billboardy i ekrany bankomatów).

Reklamy ATL-owe przygotowała agencja McCann Worldgroup, a BTL-owe - agencja Fortis. Aktywności w internecie realizuje agencja Next, za działania public relations odpowiada agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Autor: tw

Więcej informacji: Coca-Cola

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas