Internet 2007-08-16
0

Poczta e-mail przyczyną stresu pracowników

Ponad 1/3 pracowników czuje się zestresowanych z powodu liczby wiadomości e-mail jakie otrzymują w biurze oraz presji aby natychmiast na nie odpowiedzieć - wynika z badania przeprowadzonego przez naukowców z Glasgow University.

Szczególnie zestresowane z tego powodu są kobiety, spośród których tylko 38 procent czuje się wystarczająco odprężonych aby odczekać dzień lub nawet więcej zanim odpiszą na danego maila.

Z badania wynika, że niektórzy pracownicy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą nawet do 40 razy na godzinę.

Eksperci sugerują, że prostym rozwiązaniem na zmniejszenie stresu związanego z e-mailami jest rzadsze ich sprawdzanie. Według nich pracownicy powinni ustalić dwie, najwyzej trzy pory w ciągu dnia na przeglądanie elektronicznej poczty.

Autor:

Więcej informacji: e-mail

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas