Reklama 2012-01-17
0

PKP Intercity reklamuje się na ferie

Pod hasłem „Ferie z Intercity” ruszyła kampania reklamowa PKP Intercity. Akcję - obejmującą m.in. prasę i internet - przygotowała agencja artDesign.

Kampania „Ferie z Intercity” ma na celu zachęcenie odbiorców do jeżdżenia w okresie zimowym pociągami PKP Intercity nie tylko w czasie weekendowych wyjazdów, lecz również w dni powszednie. Akcja obejmuje zarówno reklamy w prasie i internecie, jak też specjalne gadżety (plakaty, broszury z sezonowym rozkładem jazdy i zakładki do książek) oraz animacje na ekranach LED w punktach kasowych PKP Intercity i w środkach komunikacji miejskiej.


Kreację kampanii przygotowała agencja artDesign wchodząca w skład grupy marketingowej ArtGroup.

Autor: tw

Więcej informacji: PKP Intercity

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas