Reklama 2018-06-22
2

Jacek Gmoch podaje strategię zamawiania w reklamie nowej aplikacji mobilnej Pizzy Hut (wideo)

Jacek Gmoch w reklamie Pizzy Hut Jacek Gmoch w reklamie Pizzy Hut

Aplikacja mobilna sieci pizzerii Pizza Hut (należącej do AmRestu) została udostępniona w nowej wersji. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem byłego trenera piłkarskiego Jacka Gmocha.

Przedstawiciele AmRestu podkreślają, że w nowej aplikacji Pizzy Hut zamówienie można wykonać w trzech prostych krokach. Najpierw należy wpisać adres dostawy lub udostępnić swoją lokalizację, a potem wybrać rodzaj pizzy oraz składniki i dodatki do niej oraz wybrać formę płatności (gotówką, kartą przy odbiorze lub przelewem internetowym).

Zamówienie z dostawą do klientów są realizowane w ciągu 30 minut, a z odbiorem w lokalu Pizza Hut - w ciągu 15 minut.

Jacek Gmoch wybrał Pizza Hut

W reklamach nowej aplikacji występuje były trener piłkarski Jacek Gmoch. W zabawnym spocie nawiązuje do swoich charakterystycznych analiz piłkarskich, przedstawiając strategię na łatwe zamawianie pizzy.

 

Obecnie Jacek Gmoch reklamuje też telewizory LG OLED ThinQ AI. Ponadto wystąpił w spocie „Respect Us” nawiązującym do udziału polskiej reprezentacji w piłkarskich mistrzostwach świata.

W czasie mundialu Gmoch jest stałym ekspertem w programie „Prosto z mistrzostw” Wirtualnej Polski.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter