W listopadzie 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku wyniosła 74 863 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 37,17 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce przypadło magazynowi „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 33,68 proc. do poziomu 47 545 egz. Jednocześnie był to najmniejszy spadek w zestawieniu, ale i tak tytuł ten stracił ponad jedną trzecią sprzedawanych egzemplarzy.
Ostatnią lokatę podium zajął, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 44,66 proc. do 36 142 egz.
Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 46,23 proc. i wyniosła 31 494 egz.
Zobacz tabelę
W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku prawie wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Twist” - było to 7,60 proc.
Z kolei jedyny spadek, wynoszący 4,79 proc., odnotował dwutygodnik „Bravo”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.