Reklama 2008-11-25
0

Phelps z Subway

Michael Phelps podpisał długoterminową globalną umowę z jedną z największych na świecie sieci franczyzowych restauracji szybkiej obsługi Subway.

Po zdobyciu ośmiu złotych medali w pływaniu na igrzyskach olimpijskich w Pekinie, Phelps jest rozchwytywany przez firmy, chcące aby promował on ich marki i produkty. Podpisał on już umowy m.in. z Kellogg Corn Flakes, Rosetta Stone, Speedo i Visą - informuje serwis Marketing Week.

Obowiązująca co najmniej do 2012 roku umowa z Subway została oparta na zasadzie wyłączności, co oznacza, że Phelps nie może współpracować z żadnymi innymi sieciami restauracji, w tym również z McDonald's, z którą był powiązany w trakcie igrzysk.

"Wiedzieliśmy, że Michael Phelps jest wielkim fanem naszych kanapek i chcieliśmy na tej podstawie wraz z nim pokazać, że Subway jest marką, która może odgrywać rolę w pomaganiu każdemu, od zawodowych sportowców po weekendowych biegaczy (...)" - stwierdził Tony Pace, dyrektor ds. marketingu w Subway.

Z danych firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus wynika, że w ubiegłym roku posiadająca 30.231 restauracji w 87 krajach (11 w Polsce) sieć wydała na reklamę ponad 400 milionów dolarów, a w pierwszych dziewięciu miesiącach roku obecnego blisko 340 milionów dolarów.

źródło: Marketing Week

Autor: km

Więcej informacji: Michael Phelps, Subway

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas