Reklama 2022-08-17
0

Performance Media wygrywa przetarg Ryobi

Agencja Performance Media wygrała przetarg na obsługę digitalową marki narzędzi elektrycznych Ryobi.

W efekcie wygranego postępowania Performance Media odpowiada od lipca br. za szereg działań w kanale digital, m.in. za kampanie awarenessowe, sezonowe (kilkadziesiąt akcji taktycznych w roku), launchowe, trafficowe i performance. Agencja bierze również udział w planowaniu strategicznym marki, obsługuje SEO/content marketing, jak również wspiera markę w obrębie dedykowanych strategii komunikacji i egzekucji kreatywnych.

Nowy klient Performance Media

- Cieszymy się, że proponowane przez rozwiązania przełożyły się na współpracę, która już po pierwszych tygodniach zapowiada się co najmniej obiecująco w kontekście wspólnego efektu biznesowo-marketingowego przy rozwoju marki o tak dużym potencjale. Gratuluję kilkunastuosobowej drużynie PM, która była zaangażowana zarówno na poziomie postępowania przetargowego, jak i wdrażania projektu, a równocześnie chciałbym w imieniu całego teamu podziękować Klientowi za wspólny język, zaufanie i docenienie naszych koncepcji. Wierzymy, że proponowana przez nas wielostopniowa symbioza działań komunikacyjnych, jak i mediowych przełoży się na realizację wszelkich celów założonych przez Klienta - mówi Kuba Taczewski, strategy director w Performance Media.

Ryobi oferuje szeroką gamę bezprzewodowych, przewodowych i warsztatowych narzędzi elektrycznych. Od niedawna marka obecna jest w Polsce.

Autor: jd

Więcej informacji: Performance Media, przetarg, Ryobi

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter