Reklama 2007-06-29
0

Peppermint przygotuje strategię letniej aktywizacji marki Lech

Agencja marketing services Peppermint opracuje strategię obecności marki Lech na wybrzeżu w sezonie letnim.

W ramach wakacyjnych działań agencja zrealizuje program aktywizacji marki, którego głównym elementem będą eventy w wybranych miejscowościach turystycznych. Działania mają na celu budowanie w świadomości konsumentów skojarzenia marki Lech z inspirującymi pełnymi dynamizmu wydarzeniami, podkreślającymi piątek jako symbol początku weekendu. Aktywności rozpoczną się w lipcu i potrwają około 2 miesięcy.

"Okres letni jest dla nas jednym z najważniejszych etapów w roku. Dlatego zdecydowaliśmy się powierzyć agencji Peppermint odpowiedzialność za stworzenie koncepcji i realizację wszystkich eventów dla marki Lech w ramach Summer Epicentrum. Agencja posiada duże doświadczenie w tego typu działaniach, jest m.in. twórcą sukcesu imprezy Lech Party Inspirations w Warszawie oraz jej kontynuacji. Udowodniła tym samym, że rozumie charakter marki i potrafi w niestandardowy sposób zapewnić jej obecność w świadomości konsumentów."
- powiedziała Adriana Kajca - Senior Brand Manager marki Lech

Od końca kwietnia realizowana jest nowa strategia komunikacji marki, której przewodzi hasło "Nadchodzi piątek". Niestandardowy cykl eventów letnich przygotowany przez agencję Peppermint będzie spójny z odświeżoną platformą komunikacji marki Lech.

Autor:

Więcej informacji: Lech, Peppermint

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas