Pod hasłem „Nie za słodkie, nie za gorzkie” rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Karmi produkowanego przez Carlsberg Polska. Działania z udziałem Penelope Cruz i Jana Wieczorkowskiego przekonują, że jest to piwo nie tylko dla kobiet.
W reklamach Penelope Cruz i Jan Wieczorkowski przekonują, że Karmi to bezalkoholowe piwo dla każdego, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, tych którzy kochają spokój i tych, którzy lubią mocne wrażenia. Karmi „nie jest takie słodkie, jak myślisz” - mówi w spocie Penelopa Cruz. Potwierdzeniem tego, że jest to piwo również dla „twardych facetów” mają być występujący w reklamie motocykliści.
Nowy spot jest emitowany od 1 czerwca w głównych telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Za jego kreację odpowiada agencja Red8 Advertising, zaś produkcję - Propeller Film. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie działania w mediach społecznościowych oraz wsparcie na poziomie sklepów. Zakup mediów powierzono PHD Media Direction.
Częścią działań wizerunkowych w ramach odświeżenia wizerunku Karmi są również nowe opakowania wprowadzone na rynek pod koniec maja - grafika etykiet została uproszczona, umieszczono na nich symbol kłosów jęczmienia oraz szyszki chmielu. Nowe etykiety zaprojektowała agencja Dragon Rouge.