Reklama 2014-10-06
1

Paweł Wilczak u sąsiadów w reklamie SmartDomu (wideo)

Do emisji trafił nowy spot z Pawłem Wilczakiem i Joanną Brodzik reklamujący program promocyjny SmartDom oferowany przez Plus i Cyfrowy Polsat. Kampanię przygotowały firmy Grey Group Polska, TFP i Media Direction OMD.

Reklama pokazuje, jak Paweł Wilczak pod pretekstem pożyczenia cukru zagląda do sąsiadów i orientuje się, że dzięki SmartDomowi korzystają oni swobodnie z różnych usług telewizyjnych, internetowych i telekomunikacyjnych oferowanych przez Plus i Cyfrowy Polsat. W kampanii reklamowana jest oferta „Drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”, udostępniona w ramach SmartDomu w maju br. (zobacz szczegóły).

Paweł Wilczak i Joanna Brodzik są ambasadorami reklamowymi SmartDomu od wprowadzenia na rynek w lutym br. W poprzedniej kampanii promowali objętym tym programem kredyt gotówkowy w Plus Banku (więcej na ten temat).

 

Nowa reklama jest emitowana przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Polska, produkcją spotu zajęła się firma TFP, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter