Reklama 2021-02-15
1

Paweł Adamczyk communications & business directorem w Zenith Polska

Paweł Adamczyk Paweł Adamczyk

Do zespołu agencji mediowej Zenith Polska (Publicis) dołącza Paweł Adamczyk. Obejmuje nowo utworzone stanowisko communications & business directora.

Adamczyk będzie zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za startegię, planowanie i zakup mediów na rzecz klientów: Wedel, Sephora oraz Disney.

Ostatnio w MediaCom

Paweł Adamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w MediaCom, gdzie przez niemal 9 lat koncentrował się na projektach realizowanych na rzecz klientów Procter&Gamble w kategoriach Oral Care, Feminine Care, Home Care, Baby Care, Hair Care na 10 rynkach Europy Środkowej. W jego portfolio znajdują się m.in. kampanie dla: Pampers, Oral B, Always, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Naturella, Tampax, Max Factor, Braun a także perfumerii Douglas.

Adamczyk specjalizuje się we współpracy z klientami scenatralizowanymi, wdrażaniu rozwiązań komunikacyjnych opartych o planowanie ekonometryczne, jak również w tworzeniu strategii komunikacji marek wykorzystujących dane.

Na swoim koncie ma nagrody i wyróżnienia w konkursach m.in.Festival of Media Europe, Effie, Innovation Awards oraz Polish eSport Awards.

Autor: jd

Więcej informacji: Paweł Adamczyk, Zenith Polska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas