Reklama 2024-04-11
1

Patrycja Bednarek head of marketing automation w Performics

Patrycja Bednarek Patrycja Bednarek

Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe. Obejmuje stanowisko head of marketing automation. Poprzednio była związana z Empikiem. 

Do głównych Patrycji Bednarek należą tworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych.

W nowej roli będzie odpowiadała za stworzenie oferty produktowej odpowiadającej aktualnym potrzebom klientów oraz rekomendowanie kierunków rozwoju kompetencji w obszarze marketing automation. Będzie odpowiedzialna również za współtworzenie strategii rozwoju zespołu oraz budowanie relacji z klientami i partnerami technologicznymi agencji. W zakres jej obowiązków wchodzi także wsparcie agencji należących do Publicis Groupe w projektach new business, których częścią są rozwiązania z obszaru marketing automation.

Od 2015 roku Patrycja Bednarek związana jest z branżą komunikacji marketingowej. Ostatnio pełniła funkcję head of direct marketing and marketing automation w Empik. Wcześniej swoje umiejętności zawodowe rozwijała, pracując dla firm tj. Allegro czy Payback.

Ma ponad 8-letnie doświadczenie w obszarze marketing automation i direct marketing. Jako lider odpowiadała za koordynację prac zespołów, skupionych na budowaniu skutecznych ścieżek konsumenta.

Autor: jd

Więcej informacji: Patrycja Bednarek, Performics

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas