Prasa 2009-04-16
0

'Party' i 'Życie na Gorąco' liderami, 'Viva!' najbardziej w górę

W styczniu br. liderami segmentów people i yellow były "Party" i "Życie na Gorąco". Wśród pism people zyskały wszystkie tytuły, ale najbardziej wzrosła sprzedaż "Vivy!", natomiast w segmencie yellow zyskało jedynie "Twoje Imperium".

Średnia sprzedaż ogółem "Party" (Edipresse Polska) w styczniu br. wyniosła 476 298 egz., czyli o  2,6 proc. więcej niż w styczniu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 438 457 egz. (pismo ukazuje się od końca września 2008 r.).

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które zanotowała największy wzrost w segmencie i w styczniu 2009 roku sprzedała 235 519 egz., czyli o 36,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Czwartą lokatę zajął jedyny w zestawieniu tygodnik, czyli "Gala" (G+J Polska) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 91 416 egz. Tytuł ten odnotował wzrost sprzedaży wynoszący 19,5 proc.

Zobacz tabelę

Porównując dane miesiąc do miesiąca, swoją sprzedaż ogółem poprawiły "Party", "Show" i "Viva!", a spadek zanotowała jedynie "Gala".

Zobacz tabelę * - "Gala" to jedyny tygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to dwutygodniki.



Liderem kategorii pism typu yellow był w styczniu br. tygodnik "Życie na Gorąco" (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w ilości wynoszącej 667 673 egz., czyli o 10 proc. niższej niż w analogicznym miesiącu ub.r.

Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium" (Wydawnictwo Bauer), który miał w styczniu br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 373 394 egz. i jako jedyny zanotował wzrost w segmencie (o 0,2 proc.).

Najbardziej w dół poszybowała natomiast "Rewia" (też wydawana przez Bauera), która znalazła się na miejscu trzecim (sprzedała 308 997 egz., o 12 proc. mniej niż rok wcześniej).

Zobacz tabelę

Porównując dane ze stycznia 2009 roku do danych z poprzedniego miesiąca można zauważyć, że wzrosty sprzedaży zanotowały wszystkie tytuły z segmentu yellow poza tygodnikiem "Świat & Ludzie", którego sprzedaż spadła.

Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: Gala, Party, Show, zkdp, Życie na Gorąco

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas