Prasa 2009-02-23
0

'Party' i 'Życie na Gorąco' liderami, najwięcej zyskała 'Gala'

Największą sprzedaż w segmencie people w listopadzie ub. r. miał dwutygodnik "Party. Życie Gwiazd", ale najwięcej zyskał tygodnik "Gala". Z kolei wśród tytułów yellow same spadki, a na czele tradycyjnie znajduje się "Życie na Gorąco".

Średnia sprzedaż ogółem "Party" (Edipresse Polska) w listopadzie ur. wyniosła 500 581 egz., czyli 17 proc. więcej niż w listopadzie 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w listopadzie ur. wyniosła 397 700 egz. (pismo ukazuje się od końca września 2008 r.).

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które jako jedyna zanotowała spadek w segmencie i w listopadzie ub.r. sprzedała 164 185 egz., czyli o 0,2 proc. mniej niż rok wcześniej.

Czwarta była "Gala" (G+J Polska) ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 114 095 egz. Tytuł ten odnotował największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż o 41,8 proc.

Zobacz tabelę

Porównując dane miesiąc do miesiąca, w listopadzie ub.r. w porównaniu do października spadła sprzedaż wszystkich magazynów z zestawienia. Najwięcej straciło "Show". Tytuł ten, który zadebiutował na rynku końcem września ub.r., w listopadzie miał sprzedaż niższą niż w październiku o 20,4 proc.

Zobacz tabelę

Wszystkie pisma z segmentu yellow (każde z nich wydaje Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub. r. odnotowały spadek sprzedaży ogółem w porównaniu do listopada 2007 roku.

Lider kategorii - tygodnik "Życie na Gorąco" - sprzedał się w ilości wynoszącej 641 993 egz., czyli o 10,8 proc. niższej niż rok wcześniej. Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium" - miał w listopadzie ub.r. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 322 500 egz. (spadek o 11,7 proc.). Najbardziej w dół poszybowała "Rewia", która znalazła się na miejscu trzecim (sprzedała 295 182 egz., o 23,7 proc. mniej niż rok wcześniej).

Zobacz tabelę

Porównując dane z listopada 2008 roku do danych z poprzedniego miesiąca można zauważyć, że spadki sprzedaży zanotowały cztery tytuły z segmentu yellow, a zyskało jedynie "Na Żywo".

Zobacz tabelę

Autor: pp

Więcej informacji: party, show, zkdp, Życie na Gorąco

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas