Nadawana od 3 września br. o godz. 21.30 'Panorama' notuje gorsze wyniki niż rok temu, gdy czołowy program informacyjny TVP2 emitowany był o 22.30. Wprawdzie oglądalność dziennika nie spadła znacząco, ale za to osiąga on dużo słabsze udziały w rynku.
W okresie od 3 do 11 września średnia widownia wieczornej "Panoramy" (emisja o 21.30 poza 8 września, gdy pokazano ją o 21.10 i 9 września - 23.05) wyniosła 1,88 mln osób, a udziały TVP2 w czasie nadawania dziennika ukształtowały się na poziomie 13,96 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelę
Dane telemetryczne pokazują także, iż w czasie emisji "Panoramy" Dwójka była dopiero czwartą stacją w rynku telewizyjnym. Liderem pasma był Polsat, którego udziały wyniosły 21,89 proc., dalej znalazły się Jedynka (21,63 proc.) i TVN (17,23 proc.).
Zobacz tabelę
Lepsze wyniki oglądalności "Panorama" notowała w analogicznym okresie zeszłego roku, tj. od 4 do 12 września 2006 roku, gdy nadawano ją o 22.30. Każde wydanie oglądało wtedy średnio 1,95 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 20,23 proc.
Zobacz tabelę