Redakcja "Pani Domu" (Marquard Media Polska) oraz Związek Banków Polskich przygotowały kampanię edukacyjną "Twój doradca finansowy", który realizowana będzie na łamach tygodnika.
Głównym celem akcji, która ruszy 29 lipca br. i potrwa do końca roku, jest poszerzenie wiedzy czytelniczek "Pani Domu" w zakresie produktów i usług finansowych. Redakcja i eksperci ZBP będą prezentować i omawiać na łamach pisma dostępne na rynku narzędzia finansowe, pomagające Polakom efektywnie zarządzać domowym budżetem.
Cykl edukacyjny, który zagości w dziale "Prawo, finanse, praca", będzie poruszał m.in. zagadnienia kredytów gotówkowych i hipotecznych, lokat oszczędnościowych, produktów inwestycyjnych, bankowości elektronicznej czy nowych usług wprowadzanych na polski rynek. W każdym numerze tygodnik przeznaczy na niego dwie kolumny. Poszerzone materiały prezentowane będą też na stronie internetowej www.panidomu.pl, która ma ruszyć w lipcu.
Pomysłodawcą projektu jest dział reklamy "Pani Domu", a za działania odpowiedzialni są: Karina Hertel, dyrektor reklamy "Pani Domu" oraz Dariusz Zieliński, specjalista ds. reklamy w tygodniku.
Wydawca pracuje obecnie nad pozyskaniem patronów medialnych do całej akcji. Towarzyszyć jej będzie także autopromocja na łamach "Pani Domu", a także prawdopodobnie w innych tytułach Marquard Media Polska.