Reklama 2025-01-28
0

Pandora konsoliduje globalny budżet mediowy w dentsu

Marka biżuterii Pandora, skonsolidowała swój globalny budżet mediowy w ramach współpracy z siecią dentsu, kontynuując trwającą od ośmiu lat relację. Dotychczasową współpracę w zakresie transformacji marketingowej przedłużono do 2026 roku.

Na mocy nowego, dwuletniego kontraktu, obejmującego znaczące nakłady na działania mediowe, dentsu będzie reprezentować Pandorę na 36 rynkach, w tym w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Polsce i Australii.

Dentsu zostało wybrane jako kluczowa globalna agencja mediowa Pandory w 2016 roku. Po globalnym przetargu w 2022 roku, rola dentsu została rozszerzona o funkcję zintegrowanego partnera wzrostu, wspierającego szeroko zakrojoną transformację marketingową marki. Dentsu opracowało na potrzeby tej współpracy dedykowany, zintegrowany model operacyjny: Pandora Experience Lab. To innowacyjne podejście ma na celu tworzenie angażujących, kompleksowych doświadczeń konsumenckich, które „dają głos miłości”, łącząc w harmonijny sposób działania mediowe, kreatywne, performance marketing oraz CXM.

Zobacz też: Michał Szpak w reklamie biżuterii

–  Nasze relacje z dentsu traktujemy jako strategiczne partnerstwo, które wykracza daleko poza tradycyjną współpracę z agencją mediową. Innowacyjne podejście dentsu do budowania relacji z klientem było nieocenione w procesie transformacji Pandory w ostatnich latach – skomentował Dennis Pedersen, VP paid media and performance marketing, Pandora. – To, co zaczęło się jako zintegrowana transformacja marketingowa, wywołało dyskusje o tym, jak funkcjonuje cały nasz biznes, co jest odzwierciedleniem wysokiego poziomu zaufania między naszymi firmami – dodaj Pedersen.

Nowa umowa obowiązuje do 2026 roku. 

Autor: Beata Goczał

Więcej informacji: Pandora, dentsu, obsługa mediowa

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas