Pod hasłem „Nie zauważasz nas” zaczęła się kampania pokazującą losy pacjentów Wałbrzyskiego Międzynarodowego Centrum Onkologii Affidea, którzy pokonali chorobę nowotworową. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Polska, Film Fiction i Carat Polska.
Kampania jest oparta na nietypowym eksperymencie kinowym, w którym udział wzięli autentyczni pacjenci MCO Affidea w Wałbrzychu. Wszyscy oni dzięki profesjonalnej pomocy ośrodka nie musieli wyjeżdżać daleko od domu, żeby się leczyć.
- Prezentując sylwetki autentycznych mieszkańców okolic Wałbrzycha, którzy zmagali się z chorobą, chcemy pokazać ludziom, że z jednej strony problem onkologiczny nie jest gdzieś daleko, że może spotkać każdego z nas, a z drugiej strony dać nadzieję, że można pokonać nowotwór i wrócić do normalnego życia, swoich pasji, będąc cały czas z rodziną, blisko swojego miejsca zamieszkania - opisuje Joanna Borczak, dyrektor marketingu Affidea. - Chcemy zbudować wśród pacjentów Dolnego Śląska świadomość, że blisko nich istnieje miejsce, w którym uzyskają profesjonalną pomoc w razie choroby nowotworowej - dodaje.
Celem akcji jest też budowanie świadomości, że dzięki wczesnemu rozpoznaniu, skutecznej terapii i wsparciu najbliższych można wyleczyć się z choroby nowotworowej.
Kampania jest prowadzona w internecie (m.in. na stronie leczesiewwalbrzychu.pl, profilach Affidea na Facebooku i YouTubie), kinach Helios, Multikino oraz z oferty KinAds i New Age Media. Potrwa do końca października, obejmie zasięgiem cały Dolny Śląsk.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, która we współpracy z Film Fiction wyprodukowała spot. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Akcja została objęta honorowym patronatem prezydenta Miasta Wałbrzycha. Jej partnerami są Wałbrzyskie Amazonki oraz Stowarzyszenie Ochrony Zdrowia Profemina.