Reklama 2018-09-24
1

„Spełniamy motoryzacyjne marzenia” w kampanii otoMoto.pl (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego otoMoto.pl (należącego do Grupy OLX) pod hasłem „Spełniamy motoryzacyjne marzenia”.

Spot z kampanii pokazuje mężczyznę, który śni o nowym samochodzie. Po przebudzeniu postanawia przejrzeć ogłoszenia sprzedaży aut w aplikacji mobilnej otoMoto.pl.

Reklama podkreśla, że obecnie na otoMoto.pl można kupić także części do samochodów.

 

Poprzednia duża kampania otoMoto.pl zaczęła się w lutym br., była prowadzona pod hasłem „Kupuj z głową”. Z kolei serwis otoDom.pl jest promowany pod hasłem „Adresujemy marzenia”.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. wszystkie serwisy Grupy OLX (OLX.pl, otoMoto.pl i otoDom.pl) zanotowały 16,46 mln realnych użytkowników i 3,65 mld odsłon.

Autor: tw

Więcej informacji: otoMoto.pl, ogłoszenia, samochody, motoryzacja

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas