W lipcu 2008 roku spadła sprzedaż siedmiu dzienników ogólnopolskich. Swój wynik poprawiły tylko dwa tytuły: Super Express i Gazeta Prawna. Szczegóły w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl - tylko u nas pełne dane.
Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety w lipcu 2008 r. wyniosła 491 797 egz., czyli 4 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2007 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 367 122 egz. Jest to wynik o 12,2 proc. gorszy niż w lipcu 2007 roku.
Na trzecim miejscu utrzymał się "Super Express" (Murator), który podniósł swoją sprzedaż o 1,5 proc. do 199 440 egz.
Tuż za podium znalazła się "Rzeczpospolita" (Presspublika), która zanotował spadek o 9 proc. W lipcu br. tytuł sprzedawał się w ilości 131 103 egz.
Na piątym miejscu znalazł się "Dziennik" (Axel Springer Polska)
ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 88 812 egz. (spadek o 50
proc.)
W lipcu br. w porównaniu z czerwcem br. wzrosła sprzedaż "Faktu" i
"Super Expressu".