Reklama 2020-07-29
1

Oshee przekonuje w reklamie, że "suplementacja witaminowa to dziś konieczność"

Ruszyła kampania reklamowa producenta napojów izotonicznych Oshee, promująca suplementację witaminami z produktów marki.

Kampania Oshee  „Suplementacja witaminowa na co dzień” będzie prowadzona m.in. w telewizji, Internecie i za pośrednictwem influencerów.

Działania prowadzone są jako szerzenie świadomości społecznej na temat odpowiedniej suplementacji m.in. poprzez wskazywanie alternatywy dla tabletek.

Za produkcję spotu odpowiada Lemon Film, za influencer marketing GetHero. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Wavemaker, a kampanią w internecie Brand Bridge.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter