Holding marketingowy OS3 Group przejął 51 proc. udziałów internetowego domu mediowego Media Republic. Poprzednio jego wszystkie udziały należały do Group One. Nowym dyrektorem zarządzającym Media Republic został Michał Siniarski.
- Jako Grupie zależy nam, by nasza zebrana pod jednym dachem oferta była nie tylko kompleksowa i realizująca bardzo różne potrzeby, ale także gwarantowała to co najistotniejsze dla wszystkich: skuteczność, mierzalność i oczekiwane efekty. Dzięki inwestycji w Media Republic pozyskaliśmy bardzo silne zaplecze mediowe, za którym stoją wieloletnie doświadczenie oraz ludzie - uzasadnia to przejęcie Marcin Maj, CEO OS3 Group. - Sprzedaż większościowego pakietu Media Republic jest przemyślaną decyzją. W rękach Group One pozostaje 49 proc. udziałów spółki, która od teraz będzie zasilana zastrzykiem nowych budżetów mediowych zarówno klientów już współpracujących jak i wspólnie pozyskiwanych z OS3 - dodaje Maciej Hutyra, founding partner Group One.
Firmy nie podały dokładnej wartości transakcji, zaznaczając tylko, że wyniosła kilka mln zł.
Media Republic działa od 2008 roku. Specjalizuje się w realizowaniu akcji marketingowych w internecie, głównie z wykorzystaniem performance marketingu, m.in. search marketingu, afiliacji i programmatic buyingu. W firmie pracuje kilkanaście osób. Najważniejsi klienci to Volkswagen Group, Union Investment, Amica, PKP Intercity, Totalizator Sportowy (Lotto) i Go Sport.
Od lutego br. dyrektorem zarządzającym Media Republic jest Michał Siniarski. Poprzednio przez 12 lat pracował w ZenithOptimedia Group, przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję account directora. Wcześniej był związany m.in. z AMS, Mindshare Polska i J. Walter Thompson. W branży marketingowej pracuje od 20 lat.
Wraz z przejęciem przez OS3 Group zmienia się identyfikacja wizualna i strona internetowa Media Republic.