Reklama 2011-05-24
0

„Orzeźwij zmysły” w nowej reklamie Tymbarku (wideo)

Pod hasłem „Orzeźwij zmysły” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa napojów Tymbark (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy 303 i ZenithOptimedia Group.

Nowa reklama napojów Tymbark podkreśla ich najważniejszą zaletę, czyli to, że zapewniają owocowe orzeźwienie. W spocie – nakręconym w oparciu o metodę tzw. stop klatki – reakcje bohaterów na ten produkt są symbolizowane przez zmiany kolorów ich ubrań. Przekaz reklamuje przede wszystkim jabłko-miętowy smak Tymbarka.

Przypomnijmy, że oprócz reklam produktowych od kwietnia br. prowadzone są działania marketingowe podkreślające 75 lat istnienia marki Tymbark.

>>> Jubileuszowe logo i muzyczna reklama na 75-lecie Tymbarku (wideo)

>>> Fanfary dla kapsla w jubileuszowej reklamie Tymbarku (wideo)


Natomiast nowy spot trafił do emisji w stacjach telewizyjnych takich jak m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat i TV4. Kreację reklamy przygotowała agencja 303, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Autor: tw

Więcej informacji: Orzeźwij zmysły, Tymbark

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas