Reklama 2012-08-10
3

Orange z konkursem dla małych firm. Do wygrania powierzchnia reklamowa

Orange rozpoczyna konkurs „Reklama dla Firm”, w ramach którego udostępni 353 małym firmom część własnej powierzchni reklamowej. Trzy miesiące temu operator postąpił już podobnie podczas swojej kampanii.

Do konkursu „Reklama dla Firm” od 9 sierpnia do 9 września mogą zgłaszać się wszystkie osoby fizyczne w Polsce prowadzące działalność gospodarczą. Rejestracja odbywa się w serwisie reklamadlafirm.pl. Jedynym zadaniem przedsiębiorcy jest odpowiedź na pytanie „Jak ułatwiasz sobie prowadzenie firmy?”.

Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wyłonionych zostanie 353 zwycięskich firm. Każda z nich otrzyma bezpłatny pakiet reklamowy obejmujący kampanię na tablicach zewnętrznych w mieście wybranym w momencie rejestracji. Na billboardach udostępnianych przez Orange znajdzie się hasło reklamowe lub nazwa i dane kontaktowe firmy. Kampania zwycięzców konkursu obejmie łącznie 49 miast w całej Polsce, a ruszy w październiku.

Orange udostępniło już swoją powierzchnię reklamową (na outdoorze, w internecie i prasie) innym firmom w ramach majowej kampanii wspierającej nową ofertę biznesową. Przy czym wtedy darmową promocję otrzymali tylko najbardziej lojalni klienci korporacyjni (przeczytaj więcej o tej akcji).

Orange podkreśla, że według sondażu, którego realizację zlecił Millward Brown SMG/KRC, z udziału w majowej kampanii zadowolonych jest aż 93 proc. jej uczestników, 92 proc. z nich deklaruje chęć ponownego uczestnictwa, a 88 proc. poleciłoby ją innym przedsiębiorcom. Natomiast prawie trzy czwarte uczestników pierwszego akcji odczuło jej pozytywny wpływ na ich działalność biznesową. Dodatkowo w grupie przedsiębiorców, którzy nie brali udziału w tym projekcie, pozytywnie oceniło go ponad jedna trzecia.

Autor: tw

Więcej informacji: Orange, Reklama dla Firm

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas