Reklama 2008-08-19
0

Opus B zaprojektowało markę Dobre Menu

Krakowska agencja reklamowa Opus B przygotowała identyfikację rynkową marki dań gotowych Dobre Menu. Firma stworzyła nazwę, projekt graficzny logo oraz linie 10 opakowań.

Przygotowane przez Opus B nazwa, projekt graficzny logo oraz linie 10 opakowań mają podkreślać wysokie walory tych potraw. Służą temu wykorzystane w kreacji opakowań kolory: biel tła i zdecydowanie różniące się barwy identyfikujące poszczególne produkty oraz apetyczne aranżacje zdjęć.

opusb

Identyfikacja słowno-graficzna marki Dobre Menu została zrealizowana przez dział agencji Opus B zajmujący się brand designem na zlecenie firmy Krzyżanowscy wprowadzającej nową linię dań gotowych.

Autor: tw

Więcej informacji: Dobre Menu, Opus B

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas