Agencja Option One - Sales & Marketing Services została członkiem European Field Marketing Partners (EFMP), organizacji zrzeszającej firmy świadczące usługi field marketingowe na terenie Europy.
"Od dłuższego już czasu szukaliśmy profesjonalnego partnera z Polski" - powiedział Nick Fennell, odpowiedzialny za międzynarodową koordynację działań EFMP. "Decyzja o wyborze Option One stała się dla nas oczywista po tym, jak zapoznaliśmy się z portfolio agencji i standardem świadczonych usług."
"Z naszych usług decydują się korzystać największe firmy działające na polskim rynku, na liście naszych klientów są takie korporacje jak Procter&Gamble, Danone, Bayer Healthcere, Sony i Wyborowa. Takim klientom musimy gwarantować nie tylko najwyższą jakość serwisu, ale i ciągły dostęp do najnowszych rozwiązań w dziedzinie Field Marketingu. Członkowstwo w EFMP oznacza dla nas stały dostęp do wiedzy i doświadczeń europejskich partnerów, którym z kolei my możemy służyć radami wyniesionymi z pracy na rynku polskim" - dodała Edyta Kresińska - Communication & Sales Manager Option One.
Firmy zrzeszone w EFMP obejmują swoim działaniem 17 krajów, zamieszkałych przez niemal 70% europejskiej populacji.
Kluczowe dziedziny działalności EFMP to sprzedaż kontraktowa, merchandising, animacje sprzedaży, face to face marketing i mystery shopping. Kraje członkowskie EFMP są reprezentowane przez wiodące niezależne agencje, które współpracują ze sobą wymieniając się wiedzą, doświadczeniem i rozwiązaniami technologicznymi. W rezultacie porozumienia udało się stworzyć dynamicznie rozwijającą się grupę, której celem jest dostarczenie płynących z partnerstwa korzyści lokalnym i europejskim klientom EFMP.