Reklama 2011-10-19
0

Opony Fulda reklamowane jako „technologia na ekstremalne warunki”

W prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze startuje jesienno-zimowa kampania reklamowa opon Fulda (Grupa Goodyear Polska). Akcję przygotowały firmy Product BBF, Upgrade Marketing, Universal McCann i Glob Media Polska.

Kampania opon Fulda - prowadzona pod hasłem „technologia na ekstremalne warunki” - podkreśla ich najważniejsze zalety, m.in. system Snow Catcher poprawiający trakcję oraz specjalną mieszankę gumową przydatną podczas podróży w trudnych warunkach zimowych. Celem akcji jest umacnianie nowoczesnego wizerunku i rozpoznawalności marki.

Kampania - zaplanowana do połowy listopada - obejmuje radio (spoty m.in. w Radio Zet, RMF FM, Radio Złote Przeboje i Radio Roxy FM, sponsoring wiadomości sportowych w RMF FM), internet (reklamy m.in. na Interii i stronach z Grupy o2.pl, specjalny serwis fulda-promocja.pl), outdoor (m.in. reklamy na ponad 160 pojazdach komunikacji miejskiej w 24 największych miastach) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Reklamę radiową i internetową na potrzeby akcji przygotowała firma Product BBF, stronę fulda-promocja.pl stworzyła agencja Upgrade Marketing, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann, a zakupem powierzchni reklamowej na autobusach zajęła się firma Glob Media Polska.

Autor: tw

Więcej informacji: Fulda

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas