Internet 2010-08-02
1

Onet.pl wprowadza reklamy rich media

Onet.pl udostępnia formaty reklamowe rich media. Portal będzie je przygotowywał i emitował we współpracy z firmą MediaMind.

Wprowadzane przez Onet.pl formaty rich media to rozbudowane reklamy displayowe, które mogą zwierać elementy interaktywne, angażujące odbiorców w określone działania, bez potrzeby kierowania ich na stronę określonej marki. Ponadto dają one możliwość zmierzenia wszystkich aktywności użytkowników w ramach kreacji, co pozwala odejść od wskaźnika CTR jako głównego miernika skuteczności kampanii.

Reklamy rich media są oferowane przez Onet.pl w standardowym modelu CPM, a także w pakietach emisji oraz pakietach Onet Impact i Onet Impact Max. Przy przygotowywaniu i emisji konkretnych kreacji portal będzie współpracował z firmą MediaMind.

Autor: tw

Więcej informacji: Onet.pl, rich media, MediaMind

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas