Reklama 2009-04-24
0

OMD i Mindshare powalczą o budżet medialny Sony

Domy mediowe OMD i Mindshare pozostały w walce o międzynarodowy budżet medialny firmy Sony Computer Entertainment.

Sony Computer Entertainment zamierza połączyć medialne działania promujące na 12 rynkach jej konsole do gier wideo PlayStation w jedną sieć.

W wyniku przetargu, z walki o warty 80 milionów funtów budżet wyeliminowane zostały m.in. domy mediowe MPG, Starcom MediaVest Group i Vizeum.

Ostateczna decyzja ma zapaść w maju, a zwycięska agencja przejmie medialne obowiązki firmy na takich rynkach jak Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Australia i Nowa Zelandia.

źródło: Brand Republic

Autor: km

Więcej informacji: Mindshare, OMD, Sony

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas