Reklama 2021-04-21
1

W nowej kampanii OLX wszyscy są sąsiadami (wideo)

Kadr z reklamy OLX Kadr z reklamy OLX

"Cała Polska po sąsiedzku" to hasło przewodnie nowej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Spoty są pierwszą odsłoną rocznej platformy komunikacji usługi przesyłek. Działania przygotowały 180heartbeats + Jung v. Matt, Lucky Luciano Pictures i Media Concept.

W rolę przewodnika po sąsiedzkich relacjach wciela się Janusz Chabior, którego użytkownicy OLX mieli okazję oglądać już w poprzednich projektach marki. Poznajemy bohaterów kampanii z odległych od siebie miejsc, a lokalność podkreślono w spotach scenografią.

OLX z Januszem Chabiorem promują przesyłki

Tak oto w najnowszej kampanii marki długowłosy, umuzykalniony mieszkaniec Jarocina kupuje przedmiot od otoczonej regionalnymi wzorami sąsiadki z Łowicza, a warszawiak od marynarza z Gdyni.

- Lokalność i sąsiedzkość, z którą do tej pory kojarzony był serwis OLX, zostaje. Hasłem "Cała Polska po sąsiedzku" chcemy natomiast podkreślić, że sąsiadów, od których możemy kupić, lub którym możemy sprzedać przedmioty, mamy w całym kraju - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Nie rezygnujemy też z tradycyjnego dla marki puszczania oka do widza, w czym pomaga nam Janusz Chabior - dodaje Sienkowski.

Spoty emitowane będą w telewizji i kanałach social mediowych marki.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.  Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Media zaplanował dom mediowy Media Concept.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter