Tygodnik telewizyjny "To&Owo" (Wydawnictwo Bauer) od wczoraj ukazuje się w nowej makiecie i w zmienionej formule. Zmianom nad którymi czuwał Włodzimierz Krawczyk, redaktor naczelny pisma, towarzyszy kampania reklamowa.
W "To&Owo" pojawiły się nowe rubryki: Premiery, Telewizyjne seriale od A do Z, Wydarzenie oraz Technika, powiększyła się także objętość rubryki Gwiazda. Do tygodnika wprowadzono również przewodniki po ofercie filmów dokumentalnych i programach rozrywkowych oraz zwiększono w nim liczbę tematów magazynowych. Zmianie nie uległa jednak ani liczba stron pisma, ani jego cena (1,90 zł).
"To&Owo" otrzymało także oficjalną rekomendację platform cyfrowych: Cyfrowego Polsatu, Cyfry+ i N. - Cyfrowy Polsat reklamuje "To&Owo" w swoim magazynie, pozostałe platformy wyraziły swoje uznanie dla odmienionej wersji pisma - mówi nam Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze.
Odnowione "To&Owo" promowane jest w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV 4 i TVN 7). Kreację przygotowało Wydawnictwo Bauer we własnym zakresie, za realizację kampanii odpowiada agencja Market Share, a zakup mediów - Mediaedge:CIA.
Średnia sprzedaż ogółem "To&Owo" w grudniu 2007 roku wyniosła 488 839 egz. (dane ZKDP).