Reklama 2009-09-15
0

Odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza w kampanii HSBC Bank Polska

Rusza kampania reklamująca odświeżony wizerunek HSBC Bank Polska. Akcja obejmująca prasę i outdoor opiera się na trzech sloganach: odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza.

Startująca właśnie kampania HSBC Bank Polska reklamuje odświeżoną strategię firmy, która koncentruje się na oferowaniu usług bankowości osobistej klientom zamożnym i przedstawicielom szybko rosnącej klasy średniej. W akcji wykorzystywanych jest kilka layoutów zawierających trzy główne slogany: odpowiedzialność, doświadczenie i wiedza, które mają odzwierciedlać uniwersalne wartości pozafinansowe związane z HSBC Bank Polska. Przekaz uzupełniają emocjonalne kreacje graficzne oraz krótkie teksty opisujące przewagi firmy nad konkurencją w poszczególnych aspektach.

Lufthansaodpowiedzielnosc

Akcja jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Parkiet, Puls Biznesu, Gazeta Prawna, Polityka, Forum, Przekrój, Wprost i Newsweek) oraz na outdoorze (nośniki wielkoformatowe w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Krakowie). Kreację kampanii przygotował departament marketingu HSBC Bank Polska we współpracy z agencją reklamową JWT oraz domem mediowym Mindshare.

Autor: tw

Więcej informacji: HSBC Bank Polska

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas