Reklama 2013-05-31
0

„Odfajkowani” - NiQuitin promowany w Światowy Dzień bez Papierosa

Z okazji obchodzonego 31 maja Światowego Dnia bez Papierosa rusza kampania marki NiQuitin (należącej do GlaxoSmithKline) pod hasłem „Odfajkowani”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja TBWA.

Celem kampanii „Odfajkowani” jest zebranie jak największej liczby osób niepalących z okazji Światowego Dnia bez Papierosa. Działania stanowią też pretekst do namawiania palaczy do zrywania z nałogiem.

Akcja jest prowadzona na facebookowym profilu NiQuitin o nazwie „Fajka na bok”. Do akcji włączyli się popularni blogerzy i vlogerzy: Fitblogerka, Radzka, Polimaty, Piktografiki oraz Nie Muzyczna Pięciolinia, którzy zamieszczą u siebie wpisy i filmiki popierające tę inicjatywę.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja TBWA.

Autor: tw

Więcej informacji: NiQuitin

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas