Reklama 2009-03-25
0

Oburzone banki wzywają SKOK-i do wstrzymania kampanii reklamowej

Związek Banków Polskich wyraził swoje oburzenie kampanią reklamową SKOK-ów prowadzoną pod hasłem "Nie wińcie nas, nie jesteśmy bankiem!". Prezes organizacji zaapelował do firmy o przerwanie akcji i posługiwanie się pozytywnymi przekazami promocyjnymi.

Związek Banków Polskich wyraził stanowcze oburzenie prowadzoną obecnie kampanią reklamową Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych, w której pojawia się stwierdzenie: "Nie wińcie nas za sytuację na rynku finansowym, nie jesteśmy bankiem!". "W obecnych warunkach makroekonomicznych i przy panujących nastrojach społecznych nie powinniśmy podważać wzajemnie zaufania, którego w tym trudnym czasie potrzebuje cały sektor finansowy" - napisał w liście otwartym Krzysztof Pietraszkiewicz, prezes tej organizacji. Jednocześnie zwrócił się bezpośrednio do Grzegorza Bieleckiego, prezesa SKOK-ów, z apelem o natychmiastowe przerwanie tej kampanii oraz zwracanie uwagi na pozytywne aspekty przy konstruowaniu przekazów marketingowych i komunikacji z klientami.

"Opinia publiczna pragnie otrzymywać rzetelną informację nieopierająca się na fałszywych komunikatach" - zaznaczył Pietraszkiewicz, dodając, że "stosowanie czarnego PR będzie wyrazem braku profesjonalizmu i odpowiedzialności".

Przed kilkoma dniami wyrażenia swojej opinii o kampanii Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych odmówiły Komisja Nadzoru Finansowego i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Ta pierwsza instytucja uzasadniała, że SKOK-i nie podlegają jej kontroli, a druga - że reklama nie wprowadza w błąd konsumentów.

Autor: tw

Więcej informacji: Skok

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas