Prasa 2009-07-16
0

O 12 proc. spadły wpływy reklamowe kolorowych magazynów

Wpływy reklamowe kolorowych magazynów spadły w I półroczu 2009 roku o 12 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. Liderem był tygodnik "Newsweek Polska" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) zanotował w I półroczu 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 43,7 mln zł (mniej o 14,9 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) - 43,3 mln zł (5,1 mln zł mniej niż w I półroczu 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 38,3 mln zł.

Zobacz tabelę

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I półroczu 2009 roku 1 134 256 486 zł wobec 1 294 653 724 zł w 2008 r.

Zobacz tabelę


dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Autor: masz

Więcej informacji: Expert Monitor, magazyny kolorowe

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas