Reklama 2008-12-05
0

Nowy szef marketingu w PepsiCo

Jill Beraud obejmie nowo stworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu (Chief Marketing Officer - CMO) w firmie PepsiCo.

48-letnia Beraud poprzednie 13 lat spędziła w firmie Limited Brands, gdzie ostatnio pełniła funkcję CMO odpowiedzialnego za markę Victoria's Secret - informuje serwis Adweek. Wcześniej przez pięć lat pracowała również w Procter & Gamble.

W PepsiCo będzie ona zarządzać globalnymi strategiami marketingowymi dla wszystkich marek firmy, w tym Pepsi, Frito Lay, Tropicana, Mountain Dew, Quaker i Gatorade. Jej bezpośrednim przełożonym będzie dyrektor wykonawczy koncernu Indra Nooyi.

"Mamy jedne z najmocniejszych na świecie marek i jednych z najlepszych na świecie marketerów, ale jak dotąd nigdy nie połączyliśmy naszych działań marketingowych w całościowy, globalny i zdyscyplinowany styl w całej firmie" - stwierdził Nooyi.

W ostatnim czasie PepsiCo zapowiedziała spore inwestycje na kilku globalnych rynkach, w tym 3 miliardy dolarów w Meksyku, 1 mld USD w Chinach i 500 mln USD w Indiach. Z kolei na uzdrowienie spadającej sprzedaży za oceanem koncern zamierza na przestrzeni najbliższych trzech lat wydać 1,2 miliarda dolarów.

źródło: Adweek

Autor: km

Więcej informacji: Jill Beraud, PepsiCo

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas