Reklama 2008-12-01
0

Nowy szef działu strategii w BBDO Warszawa

Bartosz Gomółka od początku przyszłego roku zostanie szefem działu strategii w agencji reklamowej BBDO Warszawa.

Bartosz Gomółka, dotychczasowy dyrektor strategii w agencji Grey Worldwide Warszawa, wraz z początkiem roku zacznie pracę w BBDO Warszawa. Na stanowisku zastąpi Grażynę Skarżyską, która pięć miesięcy temu odeszła z firmy.

Gomółka zostanie nowym szefem działu strategii. Do jego zadań należeć będzie zarządzanie działem liczącym 4-5 osób.

Połączenie działów strategii dwóch warszawskich agencji reklamowych Testardo Gram i Grey Worldwide dało początek istnienia nowej struktury- Grey Cell, której szefem został Tomasz Jędrzejczak. Jędrzejczak do tej pory był dyrektorem strategicznym w Testardo Grem.

Autor: ak

Więcej informacji: BBDO Warszawa, Bartosz Gomółka

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas