Reklama 2009-09-09
0

Nowy Seat Leon: Więcej wrażeń

Ruszyła kampania reklamowa nowego Seata Leon. Akcja pod hasłem "Więcej wrażeń" obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa nowego Seata Leon podkreśla wprowadzone w nim innowacje i ulepszenia technologiczne. Kreacja pod hasłem "Więcej wrażeń" opiera się na prezentowaniu charakterystycznego wizerunku tego samochodu.

SeatLeon

Akcja od 6 września jest prowadzona w telewizji (sponsoring w TVN), prasie (gazety codzienne, tygodniki opinii i lifestylowe, magazyny kobiece, skierowane do mężczyzn i motoryzacyjne), internecie (działania kontekstowe i zasięgowe) oraz na outdoorze (ekrany LCD w wagonach metra warszawskiego). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Betlej&Partners, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Autor: tw

Więcej informacji: Seat, Seat Leon

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas