Reklama 2003-11-03
0

Nowe stanowisko w OMD Poland

Dagmara Robak - Managerem OMD Metrics

Dagmara Robak została mianowana kierownikiem działu badań i analiz (OMD Metrics) przy OMD Poland. Jest absolwentką SGH kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne. W OMD Poland pracuje od początku 2001 roku. Zainteresowania Dagmary Robak to dobra literatura takich autorów - uwielbia twórczość Lema, Pilcha, Hemingway'a.

Działalność działu OMD Metrics, którym kieruje Dagmara Robak obejmuje przygotowywanie analiz grup celowych i danych wynikających z monitoringu mediów w systemie OMD Data Reporter a także przeprowadzanie cyklicznych, jak i jednorazowych badań świadomości marki/reklamy, modelowanie ekonometryczne w celu optymalizacji efektywności wydatków mediowych.

Głównym produktem działu OMD Metrics jest OMD Brand Tracking - syndykatowe ciągłe badanie zmian świadomości marek i reklam wykonywane w technologii CATI. W ramach badań trackingowych prowadzone są badania ponad 20 kategorii produktowych. OMD Metrics ściśle współpracuje z firmą Polskie Linie Telefoniczne - www.plt.pl , udostępniającą call-center, oraz z instytutem SMG/KRC świdczącym usługi w zakresie doboru próby do badań.

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas