Prasa 2008-10-05
0

Nowe stanowiska w AWR 'Wprost'

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" utworzyła stanowiska redaktora naczelnego serwisu Wprost.pl oraz kierownika ds. badań i rozwoju. Pierwsze z nich objął Marcin Stefanowski, a drugie - Michał Polak.

Marcin Stefanowski będzie odpowiedzialny za rozwój i jakość merytoryczną zawartości serwisów: Wprost.pl, Infotuba.pl, WiK.com.pl, Blogbox.com.pl, Ludzie.wprost.pl, a także za współtworzenie nowych marek internetowych. W przeszłości pracował w Mediach Regionalnych, gdzie zajmował się m.in. rozwojem serwisów internetowych "Głosu Pomorza" i "Głosu Koszalińskiego".

W zadaniach Michała Polaka będzie leżeć utworzenie działu badań i rozwoju w  firmie oraz zarządzanie nim. Będzie on też odpowiadać m.in. za analizę tytułów AWR "Wprost" oraz konkurencji, a także za opracowanie, wdrażanie i realizację strategii badawczo-rozwojowej oraz monitoring rynku reklamowego. Ostatnio związany był z Burda Media Polska, gdzie pracował jako market research senior specialist.

Do działu reklamy i promocji AWR "Wprost" na stanowisku key account managera dołączyła też Marzanna Pszenna, ostatnio specjalista ds. kluczowych klientów w biurze reklamy Mediów Regionalnych. Wcześniej związana była także m.in. z Mediatakiem i Polskapresse. Z zespołem działu reklamy i promocji AWR "Wprost" rozstała się natomiast Edyta Grabowska.

Autor: pp

Więcej informacji: AWR Wprost

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter