Sieć UPC Polska wprowadziła do oferty pakiety Canal+ Premium Sport, Premium Film oraz Premium Sport&Film. Nowa oferta pozwala abonentom wybór kanałów emitujących tylko filmy lub tylko sport. Za pełną paczkę stacji Canal+ trzeba jednak zapłacić więcej niż dotąd.
Pakiet Canal+ Premium Sport to oferta składająca się ze stacji jak Canal+ Sport HD, Canal+ Sport, Canal+ Family HD, Canal+ Family, Canal+ Family 2 HD, Canal+ Family 2, które pokazują głównie rozgrywki sportowe. Cena tego pakietu w promocji to 39,90 zł miesięcznie, a bez promocji - 49,90 zł.
Pakiet Canal+ Premium Film to oferta stworzona z myślą o miłośnikach filmu, na których czekają takie kanały jak Canal+ HD, Canal+, Canal+ Film HD, Canal+ Film, Canal+ Film 2 HD i Canal+ Film 2. Dodatkowo w ramach tego pakietu klienci mogą oglądać również programy i filmy z serwisu Canal+ na życzenie. Oferta kosztuje w promocji 39,90 zł za miesiąc, a bez promocji - 49,90 zł.
Z kolei pakiet Canal+ Premium Sport& Film zawiera wszystkie kanały dostępne w pakietach Canal+ Premium Sport, jak i Canal+ Premium Film, a także daje dostęp do serwisu Canal+ na życzenie. Kosztuje on miesięcznie 49,90 zł w promocji, a poza nią - 69,90 zł. Wszystkie podane ceny promocyjne dotyczą umowy na 12 miesięcy
Dotąd w ofercie UPC Polska były dwa pakiety z Canal+: Canal+ HD z wszystkimi kanałami pod tą marką w jakości HD (Canal+ HD, Canal+ Sport HD, Canal+ Film HD, Canal+ FIlm2 HD, Canal+ Family, Canal+ Family2 HD) oraz Canal+ SD ze stacjami Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Film, Canal+ Family, Canal+ Family2. Canal+ HD oferowany był wiosną ub.r. - zależnie od promocji - w cenach wynoszących 35 zł lub nawet 30 zł (przy umowie na rok).
Od poniedziałku 17 lutego br. w ofercie sprzedażowej dla nowych abonentów znajdują się tylko nowe pakiety. Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska, zapewnia, że klienci poprzednich pakietów mogą korzystać z nich bez zmian. Mają prawo migracji do nowej oferty, ale nie jest ona obowiązkowa.
Podział kanałów Canal+ na pakiety tylko z kanałami filmowymi i sportowymi został wprowadzony przez platformę nc+ w listopadzie ub.r. (więcej na ten temat). Taką samą ofertę wprowadziła już także sieć Multimedia Polska.
Operator UPC Polska na koniec ub.r. miał 848,3 tys. abonentów telewizji cyfrowej (zobacz szczegółowe dane).