Internet 2012-08-31
0

Nowe możliwości targetowania na Twitterze

Reklamodawcy używający systemu sponsorowanych wpisów na Twitterze, mogą już korzystać z dodatkowych funkcji targetowania.

Nowe funkcje umożliwiają zawężenie grona osób, którym wyświetlą się sponsorowane Tweety, na podstawie ich zainteresowań. W opcjach targetowania można wybierać z przeszło 350 kategorii i podkategorii: od piłki nożnej, przez zwierzęta domowe, aż po bollywoodzkie filmy. Nie wiadomo jednak dokładnie w jaki sposób Twitter ustala zainteresowania danego użytkownika.


 

Drugi nowy sposób targetowania polega na wpisaniu nazwy wybranego użytkownika serwisu. Dzięki temu sponsorowane tweety będą wyświetlane osobom o podobnych zainteresowaniach do tych, którzy śledzą wskazany profil.

Ostatnie zmiany w systemie targetowania Twitter wprowadził w lipcu. Wówczas dodał możliwość kierowania sponsorowanych wpisów do użytkowników mieszkających w danym regionie lub korzystających z wybranego rodzaju urządzenia.

Nowe funkcje targetowania postów wprowadza także Facebook. Będą dostepne w tym tygodniu (więcej na ten temat).

Autor: Wojciech Borowicz

Więcej informacji: Twitter

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas