Telewizja 2011-08-16
3

Nowe logo Fundacji Polsat

Z okazji 15-lecia działalności Fundacja Polsat odświeżyła swoje logo. Nowy logotyp podkreślać ma nowoczesny charakter organizacji.

Dotychczasowy symbol fundacji powstał wraz z rozpoczęciem jej działalności w 1999 roku. Z nowego logotypu organizacja zaczęła korzystać w sierpniu br. Poza znakiem graficznym zmieniło się też hasło fundacji - zamiast „Polsat Dzieciom” na odświeżonym logo widnieje po prostu napis „Fundacja Polsat”.

- Poszukiwaliśmy rozwiązania, które odświeży i unowocześnieni wizerunek fundacji a równocześnie będzie nawiązywało do naszej piętnastoletniej tradycji. Mam nadzieję, że będzie odbierane jako bardziej przyjazne, czytelne i co najważniejsze kojarzące się z dziećmi - komentuje rewitalizację logotypu Elżbieta Zającówna, wiceprezes Fundacji Polsat.

Nowe logo będzie wykorzystywane we wszystkich formach komunikacji fundacji m.in. w spotach telewizyjnych i informacjach prasowych.

Autor: tp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas