Reklama2004-05-25

Nowe "Clippo"

"Zmieniamy się dla Ciebie - nowe opakowania CLIPPO"

Soki CLIPPO debiutują w nowym opakowaniu. Nowością jest niezwykły, geometryczny kształt kartonika, jego wyrazista kolorystyka i poręczna zakrętka. Pojawił się również nowy znak - "Żyj Zdrowo" - symbol marki CLIPPO.

Oryginalny kształt kartonu to niezwykła kompilacja figur geometrycznych: graniastosłupa i stożka. W praktyce: wygodne i funkcjonalne w użyciu opakowanie idealnie wykorzystujące miejsce na półce w sklepie jak i w domowej lodówce.

W sokach CLIPPO nowym elementem jest również mocna i solidna zakrętka, ułatwiająca nalewanie soku oraz picie go bezpośrednio z kartonika, np. podczas podróży czy w czasie rekreacji. Smukły kartonik CLIPPO ma również nową szatę graficzną, podkreślającą najważniejsze walory produktu: naturalny smak owoców, pełen witamin i mikroelementów. Niebieska "falka" na dole opakowania to element nawiązujący do aktualnych opakowań, identyfikujący całą markę.

Celem firmy jest wzmocnienie wizerunku zdrowej marki: produktów o najwyższej jakości. Dlatego na zmienionych opakowaniach pojawił się nowy znak, promowany hasłem: "ZYJ ZDROWO", symbol marki CLIPPO. - "Nowe opakowanie linii CLIPPO - powiedział Piotr Skiba, marketing manager Aronia S.A - to konsekwencja przyjętej strategii naszej firmy. Jej celem jest rozwój portfolio naszych marek i udoskonalanie produktów już istniejących na rynku. Zmiana opakowania marki CLIPPO jest pierwszym takim działaniem zmierzającym do zwiększenia atrakcyjności naszych produktów dla konsumenta".

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter